top of page

KÉSŐI TAVASZI BOOKHAUL

HelloHello!

A mostani Bookhaul nem igazán a friss könyvek listája, habár lesz benne az is! Összesen 8 könyvet szereztem be tavasszal-habár többet akartam, de a pénztárcám nem igen engedte, néhányat így is másodkézből vettem.


#1 Az első és talán a legszebb és legkedvencebb beszerezésem az Csepella Olivértől a Nyugat+zombik. Két imádatom ötvöződik ebben a képregényben: a grafika és az irodalom. Valami fenséges mai nyelvezettel megírt nyugatos, tehát Adyval, szintúgy kedvencemmel a középpontban. És akkor a grafikájáról még szó se esett!!! A maga egyszerűségében gyönyörű!



#2 A következő könyv A gyűlölet, amit adtál Angie Thomastól. Már nagyon régóta szemezek ezzel a könnyvvel és remélem, hogy nem fogok csalódni. Különös tetszik, hogy főszereplőnk egy sötétebb bőrű lány.


#3 A Tüskék és rózsák udvarát szerintem elég sokan ismerik, én is hozzájutottam egy csere alkalmával és élvezettel vele majd bele magam. Nagyon jó véleményeket hallottam róla és amúgy is hiányzik egyy kis fantasy.


#4 - #5 Kettő Závada Péter kötettel is kazdagodtam még a Könyvfesztiválon, az egyik a Mész, aminek imádom a borítóját, a másik pedig a Roncs szélárnyékban. Závada nekem mindig is egy olyan ember volt, akinek kb az összes művéért odavoltam, mégha az egy mondat is volt a youtube-on. Örülök, hogy végre vannak köteteim tőle.


#6 Soha, de soha 3.

Igen, beszereztem rögtön a 3. részt és el kell, hogy mondjam nagyon csalódott vagyok. Pedig imádtam az első két részt, de a 3.-ban kiderül az egészre a magyarázat és ....ahh mérges vagyok! Várhatóan leírom a kritikámat belőle.



#7 Osztálykép

Krausz Emma első könyve!!! És el kell, hogy újságoljam imádtam! Végre bővül a magyar LMBT könyves világ (eddig nagyjából Rácz - Stefán Tibor volt egyedül) és íme egy aranyos sztorival jelentkezik. Értékelés biztosan lesz.


#8 Utolsóként, de nem utolsó sorban Bridig Kemmerertől a Szikra. Ő is már évekkel ezelőtt megjelent, de most jutottam el oda, hogy beszerezzem. (A harmadik is kijött időközben.) Róla értékelés nem valószínű, hogy lesz, egyszeri és pörgős könyv volt, akárcsak az első része.


Ezek tehát a tavaszi beszerzések. Hamarosan jelentkezem!

Még nincsenek címkék.
bottom of page