top of page

HELLÓ ISMÉT!!!



Pontosan szeptemberben raktam ki utoljára bejegyzést, 9 hónapja, ami lássuk be egyenlő a kihalással. Sajnos, nem voltam képes betartani mindazt, amit magamnak kitaláltam és felállítottam, úgy összeségében minden miatt. Suli, munka, magánélet... elég nehéz volt.


Viszont nagyon hiányzik, hogy írjak blog formájában. Idén barátnőmmel elkezdtük a youtube - csatornánkat, ami nagyjából hasonló dolgokkal foglalkozik, mint a blog. A csatornánk linkjét itt megtalálhatjátok.


Habár elkezdtük a csatornát, mégis kell nekem ez a platform is, hisz itt szinte mindent megoszthatok veletek, amit egy youtube csatornán nem mindenképp - értsd ezt úgy, hogy nagyon rövid lenne a tartalom vagy épp nem elég izgalmas egy videóhoz.




Nem ígérek semmilyen fajta rendszerességet, de mivel úgy tervezem, hogy apró morzsákat osztok meg néha, pl. gondolatok egy adott témáról vagy saját szövegeimet, így biztosíthatom, hogy több bejegyzés is lesz egy héten.


Mivel nyár van, megint nyílván aktívabb leszek és nem csak abból kifolyólag, hogy magam osztom be az időmet, hanem mert imádom a nyarat és sokkal szívesebben alkotok ilyenkor.


Ja, igen! Ha már első poszt, akkor meg kell, hogy említsem mirie számítsatok. Könyves értékelések, tag-ek és szösszenetek lesznek, kiegészítve még könyves meglepi dobozok kinyításával. A Poetry rész, mint mindig most is főleg a saját műveimből áll majd, éppen amikor lesz új adag. A Travel részt idén végre elkezdem normálisan, mert a tavalyi kudarcba fulladt és inkább le is szedtem. Visszamenőleg írok majd Rómáról, Nürnbergről, illetve lesz magyar helyszín is, valamint utazással kapcsolatos infók.


Remélhetőleg bővítem további fülekkel az oldalt, hogy a fotóimat és egyéb alkotásaimat is közzé tehessem, és folyamatosan megosztom itt is veletek a youtube csatornánk videót és részleteit.


Ennyi lett volna a beharangozó! A napokban láthatjátok is az első bejegyzést, remélem tetszeni fog! További szép napot!


Puszi





Még nincsenek címkék.
bottom of page