top of page

Könyvfesztivál, csütörtök


Egy sikeres egy-órával-előbb érkeztünk eset, nem tervezett pénzköltés és sok-sok ajándék. Milyen is volt a 24. Könyvfesztivál első napja?


Aki ismer tudja, hogy ugyan nem vagyok nagyon késős, általában tíz perceket kések, de még soha életemben nem mentem egy helyre másfél órával a kezdés előtt. Volt egy kis baki. Se drága Imola barátnőm (youtube - csatorna, instagram), se én nem néztük meg mikor nyit csütörtökön a fesztivál. Én 10 órát állítottam - ahogy amúgy a többi nap is nyílik - ki gondolta volna, hogy az első nap később nyit?


Végtére is mindegy volt, kitöltöttük azt az órát - igen, az ítéletidő közben, mikor a havazás után eső és szél kombó volt -, és délben betámadtuk a millenárist. Még valamire rájöttünk a kezdő nappal kapcsolatban: ilyenkor semmi különös nincs. Olyan szempontból nagyon kedvező, hogy mivel mindenhol az első 50 vevő közé tartoztunk sok ajándékot összeszedtünk. Valamint úgy terveztük nem költünk aznap, mégis szert tettem 3 könyvre. Muszáj volt, új megjelenések és Legendás állatok és megfigyelésük eredeti forgatókönyvét se hagyhattam ott, a többi beszerzésről majd a szombatiakkal együtt írok.


Össze-vissza nem rossz dolog kimenni az első napon, ha nem vágysz konkrét programokra, csak gyűjtögetsz. Szombaton ismét kimegyünk, tervezek részt venni több dedikáláson is és még be kell szereznem ezt-azt. Minden moly nevében gondolom és remélem, hogy a csütörtöki borzasztó idő után szombaton verőfényes napsütés lesz.


Lesz még egy beszámoló a szombati nap után is és ha sikerül szombaton képeket készítenem, felteszek néhányat a facebook oldalra. Arról, hogy most mi ez az egész? Mi ez a blog? Mi a célom vele? Kedden válaszolok.

Még nincsenek címkék.
bottom of page